Lukemisen digitalisoituminen vakiintuu ja toimitetusta sisällöstä ollaan edelleen valmiita maksamaan KMT 2023 tutkimuksen mukaan suomalaisten sanomalehtien lukeminen ,on melkoisen digitalisoitunutta ja vakiintunutta. Sanomalehtien sisältöä lukee viikoittain reilu neljä miljoonaa ( 94%) suomalaisista , digitaalisen sisällön Lue lisää…
Media Audit Finland ja Media Metrics Finland ovat käynnistäneet selvitystyön hankkeeseen, jonka tavoitteena on perustaa Suomeen yhtiö, joka hallinnoisi median yleisömittauksia Suomen mediamarkkinalla. Hankkeen tavoitteena on tehostaa median yleisömittausliiketoimintaa, kasvattaa mittaamisen osaamista sekä turvata mittaamisen Lue lisää…
Avun kokonaistavoittavuus kasvoi noin 25 prosenttia aiemmin raportoidusta. KMT 2022 ja FIAM: in Avun kokonaistavoittavuustulosten kalibroinnissa on ollut puutteita. Tarkistettu Avun kokonaistavoittavuus on 435 000 ja digilukijoiden määrä 180 801 . Tarkistettu mittaustulos on päivitetty 26.10.2022 KMT Lue lisää…